Service voorwaarden bij het aanmelden van een verzoek tot reparatie
Biljart artikelen
Wij bestaan inmiddels, mede dankzij onze trouwe afnemers en gebruikers van biljart scoreborden en timers al weer 40 jaar.
Wij geven daarom ook standaard 24 maanden garantie op onze biljart producten zoals timers en scoreborden.
In die tijd hebben wij meer dan 22 duizend biljart producten wereldwijd geleverd. Met volle overtuiging staan wij achter onze producten maar regelmatig worden de laatste tijd bij ons biljart producten ter reparatie aangeboden die ouder zijn dan 10 tot zelfs meer dan 30 jaar.
Soms niet helemaal compleet en/of verkregen vanuit een faillissement of via Marktplaats / eBay /
Stuur ons dus geen verzoek voor ontbrekende afstandsbedieningen voor producten zonder serienummer.
Op een gegeven moment houdt het natuurlijk op. De kosten voor reparatie (€ 60,00 per uur) en de daarvoor benodigde tijd is vaak niet meer in verhouding tot de aanschaf van een nieuw product. Ook het uit- en weer inpakken van de producten plus de verzending kosten heel veel tijd.
** Stuur ons dus geen kansloze zeer oude producten met reparatieverzoek! **
Wij zijn regelmatig genoodzaakt om zeer oude producten die ons toegezonden worden te bestempelen als "niet meer te repareren".
Dit alsmede omdat bepaalde elektronica componenten gewoon niet meer leverbaar zijn.
** Voordat u een product met reparatie verzoek aan ons toezend, stuur dan eerst een email naar info@dkelect.nl met alle gegevens van het product, zoals foto's van voor- en achterkant, serienummer en natuurlijk een omschrijving van het probleem.
Adres gegevens, uw naam, telefoonnummer en factuuradres zijn hierbij noodzakelijk. **
** Op alleen een email zonder deze gegevens wordt niet gereageerd !!
De verzendkosten van terug te zenden producten zijn altijd voor rekening van de aanbieder + eventuele verpakking- en administratiekosten.
Ook kunnen wij niet voor reparaties van oude producten van te voren een prijsopgave doen. Om dit te kunnen bepalen zit er dan vaak al te veel tijd in. Ieder verzoek tot reparatie zonder email (zie boven) is dus altijd voor eigen risico!
Wij zullen zorg dragen voor redelijke kosten die in verhouding staan met de staat van het product en de actuele nieuwprijs zoals verkrijgbaar via de erkende vakhandel.
Voor alle reparatie zendingen aan ons van producten die ouder zijn dan 10 jaar wordt standaard € 25,00 excl. BTW extra aan behandelingskosten berekend. Dit geldt ook wanneer er geen reparatie heeft plaatsgevonden omdat het product door ons als niet meer te repareren wordt aangemerkt.
Ook verwachten wij in ieder geval van u dat de naar ons toegezonden producten met een reparatie verzoek een bijgesloten schriftelijk probleem aangeven, degelijk verpakt zijn en in een herbruikbare verpakking verkeren die geschikt is voor terug zending / retourneren.
Een duidelijk retour- en facturatie adres is absoluut noodzakelijk.
Ook is het zeer belangrijk dat de aangeboden producten voor reparatie schoon en zeker niet extreem vervuild zijn.
Wij zijn gerechtigd deze producten te weigeren of berekenen altijd extra kosten in dit geval !!!
Onze prijzen: zijn altijd exclusief BTW en verzendkosten.
Betaling: op rekening voor bekende afnemers of na overleg bij vooruitbetaling. Particulieren altijd bij vooruitbetaling.
Garantie op reparaties standaard 6 maanden. Voor producten ouder dan 10 jaar standaard 3 maanden.
** Indien u ons producten toezendt gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met bovengenoemde voorwaarden **
Met vriendelijke groet,
het D&K team.